Reclame

Reclame-mogelijkheden op IJsbaan Haarlem

A) Reclamedoeken:
  • Reclamedoeken hebben een afmeting van 1.30 meter hoog en 5.80 meter breed.
  • Alle doeken worden bevestigd in een stalen frame onder de kap van de ijsbaan.
  • De huur van de reclameruimte bedraagt € 970,00 per jaar (seizoen 2017-2018)
  • De eenmalige kosten voor de aanmaak van een reclamedoek bedraagt € 395,00
  • Jaarlijks worden de prijzen geïndexeerd.
  • Bij contracten van 3 jaar of langer kunnen de prijzen gedurende de looptijd bevroren worden.
  • Contracten worden aangegaan voor minimaal 3 jaar, na deze aanvangsperiode kan jaarlijks worden opgezegd.
  • Betaling vindt plaats voor aanvang van het seizoen.
  • Samen met de huurder wordt gekeken naar de meest geschikte locatie voor het doek.
  • Huurder van de reclameruimte ontvangt 1 sponsorkaart (seizoenskaart) of 20 vrijkaarten, welke toegang verschaffen tot de ijsbaan op alle publieksuren.
  • Genoemde bedragen zijn exclusief BTW.

B) LED schermen:
Op IJsbaan Haarlem is een groot ledscherm beschikbaar voor reclameboodschappen. De afmetingen van het scherm zijn 5,6 x 2,5m. Op deze schermen kunnen niet alleen foto's maar ook video worden getoond. De resolutie van het scherm staat garant voor goed zichtbare en leasbare teksten, foto's of video's

Geïnteresseerd in adverteren op onze mooie LED schermen? Een tekst, uw bedrijfslogo of reclame filmpje? Alles is mogelijk. Hieronder ons standaardpakket, wilt u iets anders, neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Standaardpakket adverteren ledschermen:
  • Reclameboodschappen wordt 4-6 x per uur getoond op het grote scherm
  • Reclameboodschappen duren maximaal 25 seconden.
  • Er kunnen meerdere reclameboodschappen worden getoond.
  • Video-bestanden dienen door klant te worden aangeleverd.
  • Minimale advertentieperiode betreft 1 maand.
  • Kosten per maand zijn € 250,00.
  • Eenmalige installatie- en voorbereidingskosten bedragen € 50,00.
  • Elke wijziging kost € 25,00.
  • Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW.
De voordelen voor de adverteerder
  • Digitale reclame heeft een analoge impact op de consument als een televisiespot, met dit verschil dat hij niet kan wegzappen of zijn toestel uitschakelen, maar integendeel onweerstaanbaar zal worden aangetrokken.?
  • Zowel de statische als de dynamische, bewegende versie trekt de aandacht reeds vanop een vrij grote afstand omdat de schermhelderheid tussen de 50 - 100 keer hoger is dan bij een klassiek reclamebord met verlichting.
Feiten:
  • IJsbaan Haarlem is ieder seizoen geopend van eind september tot eind maart
  • Jaarlijks komen er tussen de 300.000 tot 350.000 bezoekers naar IJsbaan Haarlem
  • Naast schaatsen zijn er nog veel meer activiteiten zoals vlooienmarkten, loop- en wandelevenementen, skeeleren etc.
Heeft u vragen of belangstelling voor reclame op de ijsbaan, neem dan contact op met Rob Kleefman, directeur van IJsbaan Haarlem. U kunt hem tijdens kantooruren telefonisch bereiken op 023-5254000 of stuur een mail naar